Sunday, 17 May 2009

the lacey dress

today was not much more successful than yesterday, and equally as slow. must be the weather. i worked a little on my tax declaration (want to hand it in this week), shortened a skirt (well, now i still have to shorten the lining..) and ate chocolate.

in a few minutes i'll be off to my friend rana's in hamburg for dinner, and as i did not take a picture fo today's outfit, here is, as promised yesterday, the new stripey dress with the new lacey hemline. it also laces up at the back, which is why i bought it in the first place.

12 comments:

Cathy Voyage said...

Ach wie entzückend...sieht bestimmt super angezogen aus!

Andreas said...

I approve.

Mallis said...

sv: Tack! det var kärlek vid första ögonkastet.

Söt klänning förresten

katrina said...

That dress is so cute! I am such a sucker for dresses with lace trim.

deep_in_vogue said...

I love the lacy hemline, what a lovely touch!

Glamour-Och-Fläskpannkaka said...

Vilken söt klänning!

fröken lila said...

@ cathy: ja, das habe ich heute ausprobiert. es ist wirklich wundervoll, das kleid!

@ andreas: vad bra!

@ mallis: tack!

@ katrina: thank you! me too =)

@ deep in vogue: thank you!

@ glamour och fläskpannkaka: tack sá hemskt mycket!

a reflecting girl said...

Ist ne "10" von Topshop. Normalerweise meine Größe dort, rutscht mir aber runter. :( Geht zurück nach ENgland, weiß nicht ob da wer sonst 50€ für bezahlen will. Ach das ist so hübsch das Kleid.

a reflecting girl said...

ich ha 36/38. kommt auf den laden und den schnitt an. bei topshop hat mir immer eins a die 10 gepasst und untenrum ist es auch super. hatte bis jetzt keine probleme mit kleidern. hatte schon welche bestellt.

Nadine said...

Gefällt mir sehr gut :).

Little Peaché said...

Sv: eller hur är hatten så himla fin!

kram

fröken lila said...

@ a reflecting girl: ich hoffe das mit dem kelid regelt sich.. seltsam dass es so groß ist. aber dass die größe mal nicht stimmt kommt ja auch bei h&m öfters vor.

@ nadine: danke! schön dass du wieder zurück bist!

@ little peache: hattar är verkligen fantastiska accessoarer, tycker jag..